Między przyjemnością a uzależnieniem : psychologia zakupów nieplanowanych
Odpowiedzialność: | Dorota Mącik. |
Hasła: | Konsumenci (ekon.) - psychologia |
Adres wydawniczy: | Toruń : Wydawnictwo Naukowe Grado , cop. 2008. |
Opis fizyczny: | 189 s. : il. ; 24 cm. |
Uwagi: | Bibliogr. s. 181-189. |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
- Rozdział 1 Skłonność do nieplanowania zakupów w dotychczasowych badaniach
- Rozdział 2 Typologia zakupów nieplanowanych
- Rozdział 3 Typologia polskich konsumentów
- Rozdział4 Zwyczaje konsumentów różniących się strukturą motywacji do kupowania nieplanowanego
- Rozdział 5 Charakterystyka osobowością konsumentów różniących się motywacją do zakupów nieplanowanych
- Rozdział 6 Polski konsument a badania zachodnie
- Rozdział 7 Patomechanizmy, diagnoza, wskazówki terapeutyczne.
Zobacz spis treści
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)