Zarządzanie marketingowo-logistyczne : kontekst zrównoważonego rozwoju
Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość.
Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i
ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, marketing, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków - pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski. |
Hasła: | Logistyka gospodarcza Marketing Rozwój zrównoważony Zarządzanie Materiały pomocnicze Opracowanie |
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. |
Opis fizyczny: | 146 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm. |
Uwagi: | Bibliografia, netografia na stronach 137-146. |
Forma gatunek: | Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje fachowe. Publikacje naukowe. |
Dziedzina: | Transport i logistyka Zarządzanie i marketing |
Zakres czasowy: | 2001-2019 r. |
Powstanie dzieła: | 2019 r. |
Twórcy: | Kramarz, Marzena. Autor Sadowski, Adam. Autor |
Przeznaczenie: | Dla studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, a także dla pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne. |
Odbiorcy: | Szkoły wyższe. Logistycy. |
Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki |
Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)