![book](okladki/ISBN/8320/8320822769.jpg)
![book](okladki/ISBN/8320/8320822769.jpg)
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie
W książce zostały przedstawione podstawy zarządzania strategicznego oraz wiele metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki temu menedżerowie mogą opracować profesjonalną i całościową analizę strategiczną, a także zbudować plan strategiczny dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka
przedstawiła zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania omawianych metod w praktyce, a także ćwiczenia uczące ich stosowania.
Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, inżynierii produkcji. Może też być przydatna dla obecnych i przyszłych przedsiębiorców, menedżerów, kadry kierowniczej w firmach.
Odpowiedzialność: | Maria Romanowska. |
Hasła: | Planowanie strategiczne Podręcznik |
Adres wydawniczy: | Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. |
Wydanie: | Wydanie III zmienione. |
Opis fizyczny: | 271 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm. |
Uwagi: | Bibliografia na stronach 269-271. |
Forma gatunek: | Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje naukowe. |
Dziedzina: | Zarządzanie i marketing |
Powstanie dzieła: | 2017 r. |
Przeznaczenie: | Dla wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, inżynierii produkcji. |
Odbiorcy: | Szkoły wyższe. |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)