Społeczność wokół marki : geneza, koncepcja, badania
Społeczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy społeczności sięga czasów, kiedy to lokalnie funkcjonujące społeczności inspirowały się wzajemnie do podejmowania decyzji zakupowych. Dziś członkowie grupy gromadzącej się wokół marki dzielą się miedzy sobą informacjami o marce, inspirują się jej symboliką, przesłaniem,
misją. Kreuje to w efekcie lojalność klientów do marki.
W prezentowanej książce została opisana społeczność wokół marki, mechanizm jej powstawania i korzyści, jakie z niej czerpią poszczególne podmioty rynkowe. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród fanów Legii Warszawa pokazane zostały niuanse kreowania lojalności wobec marki w odniesieniu do rynku sportowego.
Adresatami publikacji są wszyscy czytelnicy zainteresowani tematyką marki, zwłaszcza menedżerowie i pracownicy uczestniczący w budowaniu strategii marki, osoby z agencji reklamowych, badawczych oraz studenci marketingu uczelni ekonomicznych.
Odpowiedzialność: | Monika Skorek. |
Hasła: | Konsumenci (ekonomia) Marka (ekonomia) Marketing Postawy Monografia Raport z badań |
Adres wydawniczy: | Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2019. |
Opis fizyczny: | 219 stron : ilustracje, tabele ; 24 cm. |
Uwagi: | Bibliografia na stronach 193-207. |
Forma gatunek: | Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje naukowe. |
Dziedzina: | Gospodarka, ekonomia, finanse Zarządzanie i marketing |
Powstanie dzieła: | 2019 r. |
Przeznaczenie: | Dla menedżerów i pracowników uczestniczących w budowaniu strategii marki, pracowników agencji reklamowych, badawczych oraz studentów marketingu uczelni ekonomicznych. |
Odbiorcy: | Menedżerowie. Szkoły wyższe. |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)