Zagubieni w szkole : jak odkryć źródła szkolnych trudności dziecka i pomóc mu je przezwyciężyć
Szkoła ma problem z dzieckiem. Rodzice mają problem ze szkołą. W tym wszystkim jest dziecko - coraz bardziej sfrustrowane i przygniecione nadmiarem wymagań, nie jest w stanie efektywnie wykorzystać swojego potencjału. Zbyt często nauczyciele podejmują desperackie próby wpłynięcia na zachowanie dziecka poprzez zwiększenie wymagań i represji. To nie działa. Dr Ross W. Greene, uznany autorytet w dziedzinie psychologii klinicznej
dzieci młodzieży, pokazuje, dlaczego tradycyjne szkolne metody dyscyplinowania dzieci nie sprawdzają się we współczesnej szkole. Oferuje skutecznie działający model rozwiązywania problemów przez WSPÓŁdziałanie - rodziców, szkoły i dziecka, a także: narzędzia do identyfikacji problemów i eliminowania ich przyczyn, wyraźne wskazówki, jak radykalnie poprawić komunikację z dziećmi i zmniejszyć ilość trudnych zdarzeń, wraz z wieloma konkretnymi przykładami,praktyczne porady dotyczące udanego planowania i współpracy między nauczycielami, rodzicami i dziećmi.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Ross W. Greene ; [przekład: Jowita Maksymowicz-Hamann]. |
Hasła: | Dziecko trudne Interakcja wychowawcza Komunikacja interpersonalna Mentoring Niedostosowanie społeczne Psychologia wychowawcza Trudności wychowawcze Poradnik |
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Mamania - Grupa Wydawnicza Relacja, copyright 2019. |
Opis fizyczny: | 377, [4] strony : ilustracje ; 21 cm. |
Uwagi: | Bibliografia na stronach: 377-[378]. |
Forma gatunek: | Książki. Publikacje fachowe. |
Dziedzina: | Edukacja i pedagogika Psychologia |
Powstanie dzieła: | 2014 r. |
Twórcy: | Maksymowicz-Hamann, Jowita. Tłumaczenie |
Przeznaczenie: | Książka dla nauczycieli i pedagogów. |
Odbiorcy: | Nauczyciele. Pedagodzy. |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)