Scratch : komiksowa przygoda z programowaniem : wstęp do programowania dla najmłodszych
Scratch to edukacyjny język programowania, który warto wykorzystać do nauki programowania, nawet od najmłodszych lat. Został opracowany przez Mitchela Resnicka — pomysłodawcę serii Lego MindStorms. Niezwykle istotny jest fakt, że naukę programowania w tym języku można rozpocząć w dowolnym momencie. Wystarczą tylko i wyłącznie przeglądarka internetowa oraz dobre chęci. Jeżeli chcesz nauczyć
się sztuki programowania i przy okazji zarazić swoje dziecko nową pasją, to trafiłeś na doskonałą książkę. Dzięki niej w jedno popołudnie uda wam się stworzyć grę komputerową, w którą sami będziecie mogli zagrać! Korzystając z gotowych, kolorowych klocków, poznacie działanie instrukcji warunkowych, pętli oraz zdarzeń. Komiksowa forma tej książki sprawia, że z łatwością przyswoicie zawartą w niej wiedzę. Jeżeli chcesz poznać możliwości Scratcha i zarazić swoje dziecko pasją programowania, sięgnij po tę książkę!
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | The LEAD project ; [tłumaczenie Marta Najman]. | ||
Hasła: | Gry komputerowe Programowanie (informatyka) Scratch (język programowania) Komiks Poradnik | ||
Adres wydawniczy: | Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2017. | ||
Opis fizyczny: | 159 stron : ilustracje ; 23 cm. | ||
Uwagi: | Indeks. Podstawa przekładu pośredniego angielska, oryginał chiński. | ||
Forma gatunek: | Książki. Komiksy i książki obrazkowe. Poradniki i przewodniki. | ||
Dziedzina: | Informatyka i technologie informacyjne | ||
Powstanie dzieła: | 2010 r. | ||
Twórcy: | Najman, Marta. Tłumaczenie | ||
Przeznaczenie: | |||
Odbiorcy: | Dzieci. 6-8 lat. 9-13 lat. | ||
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)